Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een dierenwinkel aangeven voor dierenmishandeling? En zo ja, hoe en waar?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Bij de politie! Zij zullen dan een kijkje nemen en het verder afhandelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk bij de politie en anders vraag info bij een dierenasiel die weet hier wel raat mee ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Honing?
Ik denk zeker dat je hier aangifte van zou moeten doen.
je zou dit kunnen doen op het politiebureau, de dierenbescherming of de algemene inspectiedienst (AID)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen die iemand mishandeld kun je aangeven.
Je gaat gewoon naar de politie en je vertelt je verhaal.
Daar zal indien zei dit verhaal voldoende de moeite waard vinden, onderzoek worden gedaan.
Veel succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand?
geef het aan bij de lid, de inspecteurs van de dierenbescherming, te bereiken via hun site.
de politie zal dit geen prioriteit geven, en de aid is er meer voor landbouwhuisdieren.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Antwoord is eigenlijk al gegeven, aangifte doen.
Als er geen aangifte wordt opgenomen omdat hetgeen jij denkt niet strafbaar is dan houdt het vwb een eventuele rechtsgang op, als de politie niet duidelijk een reden kan geven vraag dan een schriftelijke reden.

Wordt de aangifte opgenomen vraag of je op de hoogte kan worden gehouden van de voortgang van het politieonderzoek.

Anders benader je de algemene inspectie en dierenbescherming.

Overigens zou ik bijna zeggen stel je vraag bij de partij voor de dieren via de link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding