Uit "de muur" komen twee draden. De ene sluit je aan op de lamp, de andere op de sensor.

Vervolgens zie je dat zowel de lamp als de sensor een klemmetje hebben waar nóg een draad in kan. Je neemt dan een apart stuk draad om die beide klemmetjes met elkaar te verbinden.

Het resultaat is dan dat je de volgende draden hebt lopen:

1.  Van "muur" (de ene draad) naar sensor.
2.  Van het andere aansluitpunt op de sensor naar lamp.
3.  Van het andere aansluitpunt op de lamp naar "muur" (andere draad).

Toegevoegd na 2 minuten:

Als je het netjes doet, let je op de kleuren van de draden:

--  Draad 1 is bruin.
--  Draad 2 is zwart.
--  Draad 3 is blauw.