Hoe komen sommige mensen toch aan de tijd om hier werkelijk de gehele dag antwoorden te geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

nou ik ben bijvoorbeeld chronisch ziek en internetten is mijn lifeline met de buitenwereld Maar toevallig ben ik net weer terug op GV na een langdurige ziekenhuisopname... Heb nog geen laptop....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Vakantie, vrij, geen werk, geen sociale verplichtingen enz. enz. enz.

Zoiets??

Toegevoegd na 18 seconden:
Oh ja én verslaving natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heb je geen tijd voor ..daar maak je tijd voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja,

Baan achter de computer, veel opzoekwerk op internet & interpretaties van diplomas nodig => Veel denk & zoek tijd. Dan de GV app aan staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben toevallig vandaag in de keuken bezig en heb daar de laptop bij aanstaan. Vaak heb ik dan een vraag gesteld waarbij ik even wacht op het antwoord (want ik weet dat die hier nooit lang op zich laat wachten ;-) Ondertussen race ik dan even de vragen af en geef her en der antwoord, maar het kan ook zijn dat ik hier zo meer dan een week niet ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij is het omdat ik veel beeldschermwerk doe, er staan 2 grote monitoren voor mijn neus. Op de ene doe ik mijn werk en op de andere staat meestal een nieuwspagina of in dit geval GV aan. Omdat mijn werk voor een groot gedeelte bestaat uit getallen en codes, kan het dus geen kwaad om af en toe even wat anders te doen. Mijn werk moet binnen een bepaalde tijd af zijn en zolang me dat lukt ben ik vrij om te doen wat ik wil ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen met pensioen, in de ziektewet, afgekeurd, werkloos of op vakantie hebben tijd zat om hier rond te hangen., Is leuk toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smartphone...