Hoe krijg ik mijn ps3 aan de praat?

Ik heb een kabel hdmi van mn ps3 naar dvi in mn monitor (zonder geluid), en van de ps3 uitgang een kabel (rood + wit) naar een tussenstukje en dan naar mn boxen. Heb wel beeld, maar geen geluid. Help?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar die is voor beeld, en die gaat al goed over de hdmi

Het beste antwoord

Je kan een optische kabel kopen, die is voor geluid maargoed je moet ook in de instellingen van je ps3 het een en ander veranderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is ook een geel kabeltje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar die is voor beeld, en dat gaat al goed over de hdmi
Via instellingen kan je het veranderen via hdmi of andere kabel. Volgens mij bij geluids instellingen