Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik begrijp echt niet hoe je hier op deze site je puntenaantal en je niveau naar boven krijgt.

Kan iemand mij dit eens klaar en duidelijk uitleggen aub?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
521
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat lijkt me toch vrij duidelijk hoe je dat moet doen.
wil je op de 1ste plaats komen dan ,en wat heb je dan gewonnen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hoofdprijs is een gratis voetreis naar Rome.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goede vragen stellen en veel goede antwoorden geven. Voor elk antwoord krijg je één puntje, als mensen je antwoord goed vinden en je krijgt een plusduimpje, krijg je nog een puntje (of meerdere), als je antwoord het allerbeste gevonden wordt door de vraagsteller, krijg je 10 punten.

En als je hele goede antwoorden geeft, krijg je ook een hoog cijfer voor je antwoorden.
Als je in één categorie vaak het beste antwoord hebt, kun je ook nog medailles verdienen.

Dus gewoon goed na blijven denken en duidelijke antwoorden geven. Dan gaat het vanzelf. Of heel veel leuke vragen stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bovenin het scherm vind je een Help menu en daarin een tab 'punten'. Lees dat eens en je ziet precies waarvoor je punten krijgt en hoeveel. Je niveau is afhankelijk van het aantal punten, ook dat staat uitgelegd.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
Gewoon niet op letten, maar stort je erin. Dan gaat het vanzelf. De punten op zich zijn ook niet zo interessant, hoewel ik me kan voorstellen, dat je graag reacties wilt geven en zo. Even doorzetten, succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding