heb erg veel slaap hoe krijg voor heel even nog weer energie om te gaan stappen?

Wil zo naar een feestje waar ik me al de hele week op verheug maar heb opeens een slaperig gevoel gekregen. Dan hoor ik eigenlijk te gaan slapen maar wil ook zo graag naar dat feestje. Wat te doen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm.red bull?dubbele espresso?je gezicht wassen met koud water?

Het beste antwoord

Doe even een powernap (kort slaapje van maximaal 20 minuten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Koffie,redbull iets met cafeïne en vaak wordt je ook weer helderder van de buitenlucht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Suiker en cafeïne zijn de belangrijkste dingen. Het is alles behalve lekker, maar cola waar je een paar flinke scheppen suiker in doet is een echte energy booster.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je zou ook kofie kunnen drinken.
Ps openduur ben je over je slaap heen als je te lang w8 met slapen dan krijg je automaties weer energie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem altijd 1-2 shotjes goldstrike als partystarter. Hoe moe ik ook ben, met dat shotje zit je gelijk vol energie en heb je zin om te feesten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
redbull en koffie wordt ik altijd zo zombieachtig van als ik heel moe ben...