Waar kan ik de prijs vinden voor een vliegtuig reis naar maleisie?

Ik mag van mijn moeder volgend jaar naar maleisie om vriendinnen van mij te ontmoeten. Nu moet ik dit wel zelf betalen, dus ben ik vast opzoek naar prijzen om naar maleisie te vliegen.

Het hoeft alleen maar een retour te zijn, dus geen hotel ofzo er bij (slapen kan wel bij een vriendin).

dus kan ik ergens zoeken naar de prijs voor maleisie, voor alleen een retour kaartje (geen extra dingen, zoals hotel, taxi enzo)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (5)

expedia geeft altijd veel goede opties. Echter, om prijzen voor volgend jaar te vinden moet je nog even wachten. Meestal zijn de ticket prijzen pas 6 maanden vantevoren bekend

Toegevoegd na 2 minuten:
op dit moment zou je kunnen boeken: kuala lumpur retour met royal jordanian, retour in feb. 2011 voor 712 euro pp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op www.cheaptickets.nl vind je een overzicht van maatschapijen die van nederland naar maleisie vliegen en hoeveel het kost. ik zou rekenen op 800 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is echt veel te veel voor een vliegticket naar Kuala Lumpur, vooral als je ver van te voren boekt! Ik heb een aantal malen Kuala Lumpur en Singapore (vergelijkbare afstand) aangedaan en altijd zo rond de €600 uitgekomen. Met een a-klasse airline.
Ik kijk altijd op www.schiphol.nl vliegtickets daar krijg je de keuze van verschillende aanbieders en de prijs valt verschrikkelijk mee .
Hoe goedkoper des te vaker moet je overstappen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de prijzen inderdaad bij bovenstaande sites vinden.
Een optie is ook om je te abonneren op de nieuwsbrief via de websites van de maatschappijen die op Maleisie vliegen. Je krijgt dan met enige regelmaat informatie met soms hele goedkope aanbiedingen:-)

Toegevoegd na 4 minuten:
Direct bij de maatschappij boeken is overigens vaak ook weer iets goedkoper.
Kijk eens op de site van Malaysian airlines of singapore airlines
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou rekenen op zo rond de €600 met Malaysian Airlines, vooral als je ver van te voeren boekt. Dan vlieg je aan op Kuala Lumpur.

Dan heb je een goede airline, hele goed zelfs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat wordt verstaan onder: ver van te voren boeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paar maanden tot een half jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke