Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

we hebben pas een kleine katje, ik krijg kippenvel als die bij mij in de buurt komt. wie weet waar dat aan zou liggen?

Toegevoegd na 43 seconden:
ik ben er heel erg bang voor

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
702

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Heeft mijn moeder ook.
Het beste kan je jezelf er overheen proberen te zetten...gewoon aaien...dan zal je zien dat het beestje je niets doet hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleine katjes zijn zo speels, dat ze voor mensen soms onberekenbaar overkomen. Als je geen echt kattenmens bent, zal je kleine trucs moeten toepassen om aan het diertje te wennen.
Zorg dat je een speeltje (hengeltje met veertje, of propje papier) bij je hebt, wanneer je in de buurt van het diertje bent. Zorg dan dat je de aandacht van het katje op het propje papier fixeert door het weg te gooien. Of houdt het hengeltje met speeltje eraan voor zijn snoetje. Als je eenmaal ziet hoe lief ze spelen, zal je er snel aan wennen. Het katje zal weten dat je een leuk speelkameraadje bent en zal aan je gaan hechten.
En dan....is er liefde van beide kanten en is het ijs gebroken.
Succes!
(Lees meer...)
13 jaar geleden
je geeft zelf het antwoord al, kippenvel krijg je van angst. Als je wat aan het katje gewend bent, zal je minder kippenvel krijgen, en dat zal later helemaal overgaan
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
veel mensen vinden een klein katje schattig .. maar jij bent er bang voor... je zult zien dat er niks voor bang te zijn is ... hij kan alleen krabben maar dat doet hij als hij zijn nagels laat zien dus waarom bang?Je zult nog wel zien hoe lief ze kunnen zijn.Vooral omdat ze nog klein zijn.Katten willen ook vaak aandacht,soms miauwen ze älleen voor een aai.En soms klemmen ze zich helemaal tegen je aan ... dat doen ze echt niet omdat ze je haten ofzo of iets aan gaat doen .. dan doen ze omdat ze weten dat jij ze niks aandoet.Gewoon even wennen dat er een kat in je buurt komt en die je niks aan kan doen .

Toegevoegd na 1 minuut:
''en'' bij het laatste zin is een foutje ... oeps..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding