Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Denk je dat de Yeti (de verschrikkelijke sneeuwman) echt bestaat?

En waarom wel of niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
874
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foto?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Haha nee.

Toegevoegd op 28-04-2009 16:38:35
Een mens kan niet overleven in zo'n leefomgeving van kou.

En als het geen mens was maar een monster, dan was het opvallend dat zo'n raar Yeti beest de enigste is op aarde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd, nee haha
Hij bestaat net zoveel zoals het monster van Lochness bestaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk van niet. Een verschrikkelijke sneeuwman kan alleen bestaan als er ook een verschrikkelijke sneeuwvrouw bestaat. Hier heb ik echter nog nooit van gehoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk van niet. Alle theorieën en bewijzen die geopperd zijn, zijn erg zwak en ongeloofwaardig..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch zijn van beide gedrochten bewijsstukken gevonden (discovery channel). Maar dat is net iets als met UFO's denk ik. Die worden ook wel eens besproken, en dan hebben ze weer een filmpje gevonden met een raar onverklaarbare licht punt en dat moet dan haast wel een UFO zijn.

kortom, Yeti geloof ik wel in (als zijnde een grote aap, zonder broodje)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk: wat maakt het nou uit? Als hij/zij/het wel bestaat: lekker laten bestaan. Zo niet; dan niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat ie echt bestaat, maar wel dat er grappenmakers zijn dit verhaal graag in leven willen houden. Dus inweze is de Yeti een grap, en die bestaat weer wel. Dus denk ik wel dat ie bestaat. Maar goed, zoals ik ook al zei bij mijn antwoord over het monster van loch ness weet ik niet echt meer wat nou wel bestaat en wat niet en wat hier de preciese definitie van is.. Verwarrend..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die speelde toch mee in de film Monsters Inc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding