Denk je dat de Yeti (de verschrikkelijke sneeuwman) echt bestaat?

En waarom wel of niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foto?

Antwoorden (8)

Haha nee.

Toegevoegd op 28-04-2009 16:38:35
Een mens kan niet overleven in zo'n leefomgeving van kou.

En als het geen mens was maar een monster, dan was het opvallend dat zo'n raar Yeti beest de enigste is op aarde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd, nee haha
Hij bestaat net zoveel zoals het monster van Lochness bestaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk van niet. Een verschrikkelijke sneeuwman kan alleen bestaan als er ook een verschrikkelijke sneeuwvrouw bestaat. Hier heb ik echter nog nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk van niet. Alle theorieën en bewijzen die geopperd zijn, zijn erg zwak en ongeloofwaardig..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch zijn van beide gedrochten bewijsstukken gevonden (discovery channel). Maar dat is net iets als met UFO's denk ik. Die worden ook wel eens besproken, en dan hebben ze weer een filmpje gevonden met een raar onverklaarbare licht punt en dat moet dan haast wel een UFO zijn.

kortom, Yeti geloof ik wel in (als zijnde een grote aap, zonder broodje)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk: wat maakt het nou uit? Als hij/zij/het wel bestaat: lekker laten bestaan. Zo niet; dan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat ie echt bestaat, maar wel dat er grappenmakers zijn dit verhaal graag in leven willen houden. Dus inweze is de Yeti een grap, en die bestaat weer wel. Dus denk ik wel dat ie bestaat. Maar goed, zoals ik ook al zei bij mijn antwoord over het monster van loch ness weet ik niet echt meer wat nou wel bestaat en wat niet en wat hier de preciese definitie van is.. Verwarrend..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die speelde toch mee in de film Monsters Inc