Waar verdient Facebook geld aan ?

Waar verdient Facebook geld aan? Want er is geen reclame op de site...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Advertenties/reclame
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat is er wel, meestal in de rechterbalk. Dan zie je 3-4 reclameblokjes, dingen voor spelletjes of websites.
Voornamelijk aan reclames want die zijn er wel degelijk zie afbeelding.

Maar ook wordt er heel veel geld verdiend aan de spelletjes die ze op de site hebben. Van alle mensen die credits kopen gaat een deel naar Facebook zelf.

Ook moeten de spellen makers een bedrag betalen om erop te mogen staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die spelletjes is ook weer reclame
Volgends mij geeft faceboek statestieken over gebruikers aan bedrijven. Zoals de voorkeuren van de gebruiker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Facebook natuurlijk