Wie heeft hier een foto van zichzelf als avatar?

Ik zal geen namen noemen, maar er is 1 foto van iemand die ik een beetje eng vind, dus wil graag weten of diegene ook een foto van zichzelf heeft!
En ik ben er sowieso wel benieuwd naar, aangezien veel mensen een foto van een persoon hebben, maar je weet niet of zij het zelf zijn of een ander (als dat laatste het geval is; wie is dat dan?)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, ikzelf. (Eigenlijk mijn New Era 59 FTD pet :)

Hey vraagensteller, ik hoop niet dat ik het ben die je eng vind, maar het is wel mijn eigen foto het profiel plaatje, groetjes!

Ik niet. Mijn avater is Jim Morrison van the Doors... Maar goed dat wisten de meeste hier al.

Ik.

ik

Ik heb ook een foto van mezelf. (linker) Het meisje naast mij is mijn zusje.

Ik niet, maar ben wel benieuwd wie er een enge avatar heeft. Of ben je misschien bang voor Sinterklaas, want dan weet ik het wel.

Tja, mijn foto is ook een beetje eng. Althans, sommigen vinden dat. Zou dat bij mijzelf passen? ;-)

ik :)

Dit is Mr. Jummy van de sultana reclame. mijn dochter is er weg van, en ik vond dit plaatje zo leuk, lekker op het strand, daar hou ik ook van. Ben overigens geen mr. maar mrs.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=sTfQfu8v9r8

Dit is een foto van mijzelf. Ik hoop niet dat jij mij de persoon vind met een enge avatar ;-)

XiniX toen hij 10 was

Bedoel je soms de kale Britney? Vind ik persoonlijk ook erg eng ;-) Toegevoegd op 28-04-2009 23:56:13 Of anders Sir Alien? Die vent (is het W.) met een pen tegen zijn neus?

Ik heet ook geen Chris :)

Misschien lijk ik er wat op, maar ben het niet hoor.. en vertel, vertel.. was ik degene die je eng vond ;P?

Wij ook. Denk trouwens dat je gebruiker Kweenie bedoelt, klopt dat? Zie bron:

Ook al is het géén antwoord op de vraag: Dit ben ik niet....

Dit is een artist impression van mij. De bril klopt trouwens aardig ;-)

Ha, die Vraagsteller; Hiernaast staat een foto van mij als mijn jaarlijkse alter ego. Ik denk dat een foto van de rest van het jaar nog veel enger is.

Ik ben het ook niet zelf ;-) Maar ik denk dat je Kbelg bedoelde...

ach ja vooruit dan maar

Ik hoop niet dat je mijn baby-foto eng vind... Het is in de loop der tijd wel wat beter geworden, met dank aan de epilady :)

Ik duidelijk niet. Als je mijn echte foto wilt zien moet je maar flink met google aan de slag.

uhmm en ik ben dit ook niet, dit is bailey mijn hondje haha

Ik ben dat wel op mijn foto, maar dat had ik ergens anders ook al eens gezegd. Een andere gebruiker zei dat hij zich dat niet voor kon stellen. Ben ik het toevallig?

Ik ben mezef...altijd geweest

Ik ben ook degene die op de foto staat. (Aan de rechterkant dan wel!) Toegevoegd op 29-04-2009 11:43:42 Het gezicht aan de linkerkant is dus niet van mij.

De foto van mij is een foto van ons allemaal dus hier moet hij bijzitten.

Ik stel helemaal geen avater in, veel te persoonlijk!

It's totally me.

mag ik raden? Slobo? In mijn avatar zie je mijn poes; Lotje

Ik wel. Nee grapje.

ik wou dat dit mijn echte oog was ;-)

Ik ben dat :)

Even de webcam uitproberen, toen ik net voor het eerst van mijn leven een laptop had. Dus die foto ben ik wel maar eigenlijk ben ik niet zo, ik ben zo als het antwoord bij kibbelingvisjes en eigenlijk nog veel erger, maar ik hou me meestal in, want je moest is weten!

ik! ne grapje ;P

Dan ben je dom want daar kan misbruik van worden gemaakt. (Niet als je lelijk ben ;) )

Ik heb een avatarfoto van mijn hamster. Het is dus duidelijk dat het niet een foto van mij is. Daar is een avatar toch niet voor? of wel. Toegevoegd op 04-05-2009 10:04:49 O, ja en ik heet ook geen Jojo12 gelukkig!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100