Verzin jij wel eens dingen om in de stad geen enquetes in te vullen of tijd vrij te maken voor informatie daarover?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ja, want ik vind het leuk om hele domme excuses te verzinnen en dan de reactie te bekijken

Nee, zeg altijd gewoon: Ga iemand anders vervelen. Dan laten ze je altijd met rust.

Nee, ik zeg altijd eerlijk dat ik geen zin heb om die enquete in te vullen. De meesten laten je dan met rust. Natuurlijk zijn er altijd slimmeriken die je vragen waarom niet. Deze vraag negeer ik en loop door.

Nee. Ik loop ze straal voorbij. En als ze van het opdringerige type zijn van: "Mag ik u wat vragen", dan is het antwoord steevast Nee. Misschien sneu voor die luitjes, ze doen ook alleen maar wat hen opgedragen is, maar ik heb er gewoon geen zin in.

Nee natuurlijk niet. Ik hoef mij niet te verantwoorden. Ik zeg gewoon dat ik er geen tijd voor heb.

Gewoon keihard negeren, helpt altijd.

Als ze iets willen verkopen zeg ik simpelweg: NEE. En bij een enquete werk ik vaak wel mee, om te zien wat voor een slechte vragen ze stellen en omdat ik het altijd wel interessant vind omdat ik zelf ook vragenlijsten moet maken voor onderzoek..

Ik negeer ze volledig.

Nee, waarom zou ik. Ik zeg het gewoon vriendelijk als ik geen zin heb.