Op welke tv zender zal iets uitgezonden worden van het huwelijk van Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Op sbs 6 zaterdagavond 17 juli voorproefje zie teletekst

Toegevoegd na 10 minuten:
Heb ff voor je gekeken,dat is dus 18 juli om 14.55 uur bij sbs6 maar vlgns my rond 19.10uur ook vanavond anders shownieuws!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal waarschijnlijk wel bij SBS komen (shownieuws) of RTL (boulevard).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo belangrijk is dit nu ook weer niet, dat er extra zendtijd aan besteed word. Dit kost tonnen! Er zal op de commercieele zenders RTL 4 of SBS6 wat extra aandacht aan geschonken worden in die Show programmaatjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zo denkt, alles kost tonnen, want niet nodig is eigenlijk.
Vanavond om half elf of elf uur bij SBS6
de exacte tijd ben ik ff vergeten...