Sarcastisch of gemeend?

is dit gemeend:

zie hieronder:

ik zei:
door dat ene bericht van dat meisje, heb ik nu het gevoel dat niemand me meer mag

zei antwoordde:
ow je moet daar niks van aantrekken je kent haar eens niet

ik vroeg:

Mag jij mij nog wel?

zij antwoord:

nee echt niet ben boos we hebben harde ruzie!
..................................................................

Maar ik kan me geen ruzie herinderen en ze praat ook gewoon tegen mij op msn.

Toegevoegd na 23 seconden:
aan haar vragen is helaas even geen optie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enorme nadeel van communiceren via internet.
Hoe beoordeel je 'grapjes' of is het serieus?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo inderdaad helemaal waar

Antwoorden (4)

Ze heeft het waarschijnlijk als grapje bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is puur sarcasme. ik las jouw bericht en mijn beeldscherm droop er van.

De opmerking die er aan vooraf gaat: [ow je moet daar niks van aantrekken je kent haar eens niet] is een trigger voor het sarcasme: Ze denkt jou al duidelijk te hebben laten weten dat zij het gek vond dat je zo behandelt werd. En dus maakte ze de tweede opmerking, niet beseffent dat jij het als serieuze vraag aan haar bedoelt had.

Was dit over chat? Dat is nl een gevaar van email/chat; Gebruik vooral veel smileys om je emotie aan te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zeker weet dat jullie geen ruzie hebben...tja, dan is het gewoon sarcasme en is het bedoeld om je even te jennen. Als er toch ergens op z'n minst een woordenwisseling heeft plaatsgevonden...dan zal het zeer gemeend zijn, maar dan zal ze je ook niet meer via msn contacteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oooh neee dat is gewoon als grap bedoelt, als ze het echt meende had ze dat wel anders gezegd ;)