Hoe kan ik vanuit Kenia goedkoop bellen naar Nederland?

Ik ga een jaar naar Kenia en zal vaak moeten bellen naar Nederland. Weet iemand hoe dat goedkoop kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Via Skype is waarschijnlijk het goedkoopste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop van daar uit een prepaid kaart en geef het nummer door .
En als je belt zeg dan dat ze je terug moet bellen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad met skype. Daar kan je tegoed kopen, waarmee je heel goedkoop kunt bellen naar alle nummers in de wereld. Dit heeft mijn vader ook gedaan toen die op wereldreis was! Werkt perfect, geen storingen enz.