Holland als in Noord-Holland en Zuid-Holland ? Als de zeespiegel volgens de voorspellingen gaat / blijft stijgen op den duur wel ja, zeker als we het niet bij kunnen dijken. Heel Nederland geloof ik net niet ; hier in Twente schijnen we redelijk droge voeten te kunnen houden.
En wat de Nederlandse cultuur betreft ; die gaat niet langzaam ten onder maar met een sneltreinvaart. Zet de televisie maar eens aan...(ik raad het je niet aan overigens, wordt je niet vrolijk van).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Deels wel. Nederland is gebouwd op een soort plaat die langzaam aan kantelt. Dit betekend dat het Noorden van Nederland langzaam aan steeds verder onder het zee-niveau daalt. Nederlanders zijn nogal creatief met het beschermen tegen water dus er komt vast een oplossing voor. Dus ja voor het grootste deel wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Kan het niet beter omschrijven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Maar gevaar voor mij als Noorderling.
Moet ik mijn huis al te koop zetten?
Hoe durf je zo te denken.
Holland zal altijd blijven bestaan, daar zijn we te creatief voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, Nederland heeft zoveel subsidie sponzen, dat er nooit genoeg "water" is om deze allemaal te vullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou je wel drie duimpjes willen geven ; you made my day. Geweldig !
We duwen duitsland gewoon iets terug en schuiven de hele zooi op? creatief met grenzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de woorden van de grote Sir Winston Churchill:

We shall not fail or falter; we shall not weaken or tire...Give us the tools and we will finish the job.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, langzaam maar zeker, maar zeker langzaam!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals je weet hebben de huidige continenten er heel vroeger totaal anders uitgezien omdat alles verschuift. Zo zal het niet anders in de toekomst zijn. Alles wat wij nu hebben gebouwd zal op den duur veranderen en verdwijnen en er zullen weer nieuwe werelden ontstaan. Holland gaat ten onder, ooit. Maar jij en ik zullen dat waarschijnlijk niet meemaken. De stijgende zeespiegel de komende honderd jaar kunnen we nog wel buiten de deur houden maar over pakweg 2000 jaar? Weinig kans.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
luctor et emergo. al eeuwen worstelen we en komen we boven :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee Holland gaat snel ten onder... En waarin dan, in de globaliteit... en dat is gelukkig maar, want de wereld is globaal en dient ook zo behandeld te worden...

Maar Holland gaat snel ten onder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en te weten aan zwakte (.....regering..... )