: wat is de ultieme plek in amsterdam de finale te kijken morgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Bij Café Lowietje! Dit bevindt zich in hartje Jordaan: Derde Goudsbloemdwarsstraat 2 en werd jarenlang voor de serie Baantjer gebruikt. Het interieur is precies zoals het in de serie was. De krukken waar Vledder en De Cock (met CK), op zaten staan nog op exact dezelfde plaats.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Museumplein!
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
+1. Daar staat het grootste scherm van Europa.
Thuis op de bank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Museumplein oftewel het 538 Oranjeplein