Ik zou deze vakantie willen werken ( ben 15 jaar ) en beschikbaar van 10/07 tot 10/08 (en eventueel van 21/08 tot . september is dit ergens mogelijk ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Ja hoor, ga naar een uitzendbureau, vraag kennissen en familie of ze iets weten, ga langs supermarkten en andere winkels en vraag of je kan komen werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit is zeker mogelijk.
Vanaf 15 jaar mag je mee werken in de arbeidsmarkt.
Zoek een leuk baantje bij de plaatselijke supermarkt, of winkels in de buurt.
Als de winkels hulp qua werk nodig hebben staat dit vaak aangeplakt op de winkel ruit of op een bord buiten.

Je kunt ook zelf de winkel binnen stappen en vragen of ze in die periode dat jij beschikbaar bent nog mensen nodig hebben.
Ook in kranten staan vaak advertenties van winkels of bedrijven die mensen zoeken om mee te helpen.
Een vakantiebaantje is sowieso goed voor je eigen ervaring.

Je bent 15 jaar en voor de winkels/bedrijven heel goedkoop.
Dus laat je van je beste kant zien
Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het niet helemaal klopt van .. je bent 15 en je mag werken. Onze zoon wilt ook heel graag werken en is bij supermarkten geweest en die zeggen dat het nog niet mag hij staat ingeschreven en mag meteen beginnen als hij 16 is.

aardbeien plukken dat mag hij wel.
hij heeft nu al vakantie tot september dus 9 weken en dit is heel lang voor de kinderen, wij gaan ook niet op vakantie dus voor hem en voor ons pfffff. zwaar.
maar mochten jullie wat wetten dan ook voor onze zoon heel graag een vakantie-baantje.

groetjes Anja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 15 bent, mag je officieel al wel vakken vullen, maar nog geen kassawerk doen. Veel supermarkten nemen alleen vakkenvullers aan die ze in geval van nood ook mogen laten 'bijdraaien'.
Uitzendbureau is idd een goed idee. Bij supermarkten zijn ze in de vakantietijd ook blij met mensen, die niet een aaneengesloten periode beschikbaar zijn, bijv. als vakkenvuller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is van alles mogelijk. Kijk in de plaatselijke blaadjes, het uitzendbureau en onderstaande site.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.scholierenwerk.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vakkenvuller is een goede baan om mee te beginnen daar ben ik ook begonnen. dat is meestal een leukere baan dan je je van te voren indenkt