RARE VRAAG ?!

Kan je er zelf iets aan doen dat je tieten sneller groeien? Veel melk drinken ofzo,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (12)

ze zeggen elke dag 10 min masseren maar volgens mij is dat een fabeltje.
ik denk dat het aan je lichaam ligt de ene persoon krijgt ze wel een ander niet
maar anders borstvergroting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Japan is een ringtone ontwikkeld. Een geluid van een huilende baby, maar erg vervormd.
Blijkbaar als je dit een aantal keer per dag beluisterd als vrouw, gaan je borsten groeien omdat je het gehuil van de baby herkend.
Hier is het filmpje ervan, geeft wel een betere uitleg:

Toegevoegd na 4 minuten:
Dit is de desbetreffende toon. Misschien kan je het proberen door er 20 keer per dag naar te luisteren en het na 10 dagen nog eens op te meten, zoals in het filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=LL3AivdXVaI&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwanger worden is een probaat middel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van masseren en oefeningen zullen ze misschien wat steviger worden, en dan groter lijken, maar een groeimethode is er niet
anneliez
13 jaar geleden
Ik heb ooit eens gelezen dat ze groter worden door het slikken van de anticonceptiepil.

Of het waar is? Ik durf het niet te garanderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij sommige vrouwen gaan ze inderdaad een stuk groeien door de pil.
Maar ik zou niet de pil aanraden puur en alleen omdat iemand grotere borsten wil. Ze hebben ook andere bijwerkingen, en zijn sowieso niet iets dat je zomaar voor de leuk zou moeten doen.
Maar je antwoord klopt wel.
Door een paar kilo's aan te komen. Dan groeien ze vanzelf mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Borsten slaan vet op, dus als je zelf zult aankomen en veel vet zult ontwikkelen zal een gedeelte daarvan ook in je borsten terrecht komen. Maar zoals jij natuurlijk zelf ook wel weet word de rest van je lichaam daar een stuk minder mooi van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat helpt allemaal niks.
Maar misschien ben je jong en komt het nog?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Sanne517;

Dit al eens geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere dag 5 minuten met een wc papiertje over beide borsten wrijven.
Bij vele vrouwen is dit n.l. ook gelukt met hun achterwerk ;)

Sorry maar echt advies kan ik je hierin niet geven....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga ervan uit dat je een tiener bent..een jonge tiener, zelfs.

Vel meisjes op jouw leeftijd zijn bijzonder kritisch voor wat betreft hun lichaam.

Dat kritische komt voor uit een grote onzekerheid.

De één vindt haar benen te dik, te dun, te lomp, te..enz.

De ander vindt wat van haar schouders, haar ogen..haar neus enz enz.

Ook hun borsten geven hen vaak een heel onzeker gevoel.

Maar je borsten zijn net als een plant..Die kun je ook niet sneller laten groeien als je eraan trekt.

Laat je borsten dus maar mooi zoals ze zijn..en leer jezelf mooi vinden zoals je bent.

Ga in elk geval niet lopen knoeien aan je borsten..daarvan kun je alleen maar spijt krijgen.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige wat zou kunnen helpen is het trainen van je borstspieren, hierdoor worden ze niet echt groter maar wel steviger.
Maar gezien jouw leeftijd zou ik gewoon je groei nog maar eens afwachten, en verder is er niets mis met kleine(re) borsten.
Als je ouder bent en je krijgt eens kinderen dan veranderen ze meestal wel, maar dat is ook per persoon verschillend.
De beste oplossing:
Tevreden zijn met hoe je bent en dat niet alleen als het over je borsten gaat.

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog even over de melk, alleen als je een baby voed na de bevalling komt er melkproductie op gang in je borsten. Dus nu bestaan ze alleen uit vetweefsel en zit er dus geen melk in, waardoor veel melk drinken helemaal geen effect heeft