Hoe weet ik als ik hier op deze site een vraag stel en ik krijg meerdere antwoorden krijg welke de goede is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (12)

Nou wat den je van logisch nadenken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat dit het juiste antwoord is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ;)
Controleer het antwoord of vraag het aan suniram...

Toegevoegd op 26-04-2009 23:25:11
Je voelt toch wat waar is en wat niet... en anders check je het toch even...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook dat je mij het beste kan raadplegen. Ik heb namelijk verstand van alle onderwerpen en ben volledig objectief.
Ik durf wel te zeggen dat als ik iets meer bescheiden was, ik helemaal perfect zou zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL, ik vind jou echt de lolligste hier... Chapeau... En hoe jij erbij kijkt ook... lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Suniram
hihihi
En laat het daarna nog een keer nakijken door XiniX
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertrouw je me niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol³
Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Wat jij het goede antwoord vindt. Vooral als er meerdere goede antwoorden zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gezegde luidt: er bestaan geen domme vragen maar wel domme vragenstellers. Dus zoals hierboven al gezegd: wel je verstand gebruiken bij het lezen van de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp de vragensteller wel. Soms is het inderdaad best moeilijk om te belissen wat het juiste antwoord is. Er zijn vaak verschillende 'goeie' oplossingen op een goeie vraag. Als het ware zou je samen willen beslissen wat het beste antwoord is. Mocht je dus zelf twijfelen, zou je kunnen kijken naar de reacties van anderen op de antwoorden. Soms kan dit je helpen.

Maar uiteraard is je gezond verstand het belangrijkste om te gebruiken, net als in het echte leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is eerder gesteld, zie link:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik het als basis om het antwoord te controleren. Bij een bronvermelding is het niet moeilijk. Verder is er verschil van mening en het antwoord wordt bepaald door het referentiekader van degene die het antwoord geeft.
Het blijft dus nodig om zelf te denken en de onzin weg te filteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terechte vraag : deels door eliminatie, deels door de reacties op het antwoord. Soms zijn er antwoorden die perfekt elkaar aanvullen en soms zijn er antwoorden die alle de verkkerde richting uitgaan of waarin niemand echt geïnteresseerd is. Aan jouw dus die moeilijke keuze of herstel je vraag :"finetunen" noemt men dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Ivar;

Het gaat er toch niet om of je de allesomvattende waarheid te weten krijgt? Jij alleen beoordeelt immers welk antwoord naar jouw gevoel het beste is. Dat kan dus zelfs een wedervraag zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal wordt het goede antwoord meerdere keren gegeven. Tevens kun je het zien aan de aantal positieve punten of aan de reacties bij een antwoord.