Help! thunderbird haalt mail niet op:" Wachttijd voor verbinding met server ...........is verlopen.", en ik deeee niks! wat nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.1K

Het beste antwoord

Wellicht dat je mailserver even niet bereikbaar is? Opnieuw mail ophalen. Computer opnieuw starten. Als dat niet werkt: Provider website kijken of er storingen zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen reden voor paniek. :)

Hoogstwaarschijnlijk is de mailserver (de computer op het internet waar jouw mail vandaan word gehaald) even tijdelijk niet bereikbaar, of er gaat tijdelijk even iets anders mis in de communicatie met de mailserver.

Meestal werkt het een paar minuten later gewoon weer. Als het lange tijd aanblijft, dan inderdaad even contact opnemen met de provider van wie je het e-mailadres hebt gekregen.