Ik ben momenteel verslaafd aan GV, klopt... En dat zie je ook wel, aan de antwoorden (in aard en in frequentie) die hij hier geeft.
Het boeit mij uitermate...
En ja het zijn ook de punten... Als je 20 punten hebt, kan het geen motivatie zijn, lijkt mij, maar als je in één week meer dan 900 punten haalt, dan is dat zeker een motivatie en stimulans en een waardering van anderen...
Het kan zomaar zijn dat ik stop, het is net als elke andere verslaving, het komt op, en ebt weer weg... Komt het heel snel op is de kans dat het abrupt stopt ook groter...
Dat laatste is anders bij mij, ik spreek automatisch, spreek mezelf tegen. Voor mij is dat de automatische stem spreekt, niet die van X i n i X persoonlijk...
En ik weet dat het niet altijd in dank afgenomen wordt, maar toch zijn er een paar GV-ers die het HEEL goed waarderen. Voor of tegen maakt mij niet uit, zo lang ik verslaafd ben, spreekt de stem... Als het voorbij is, is hij weg...
Toegevoegd op 26-04-2009 11:55:36
En je kunt zeggen wat je wil, maar als je het niet weet of fout hebt, krijg je geen punten. Hij weet bijna overal wat op te zeggen... Dat kan niemand ontkennen...