Ik wordt 12, wat moet ik doen op mijn feestje??

Hallo,
Ik wordt deze zomervakantie 12 en zit al op het VO. Ik wil graag aan het eind van de zomervakantie mijn feestje geven voor 8 à 9 meiden. Ik wil iets origineels doen, maar ik weet niet wat?
Ik wil graag een slaapfeestje geven, maar overdag wil ik dan iets leuks gaan doen. Ik wil eigenlijk niet zo veel uitgeven per persoon. 15,- is echt maximaal.

Groetjes,

Toegevoegd na 1 uur:
Ik weet dat 15,- veel is, maar ik zie veel dingen die nog veel duurder zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

ga lekker zwemmen met zijn allen of koekjes bakken en later lekker van smullen of een leuke indoor/outdoor speeltuin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

15 euro p.p.! Vroegah gingen we koekhappen en spijkerpoepen en aten we de hele maand vlees door deze besparing... Maar geef een sieradenparty (zo'n sieradenpartygeefster komt dan bij je thuis), alle vriendinnen krijgen dan 15 euro tegoed en uitzoeken maar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bowlen, of naar de film, een feestje in het zwembad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iets origineels én leuk voor zowel jongens als meisjes is boogschieten. Dit word bijna nooit gedaan op een feest terwijl er toch best wel veel boogschietclubs zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien het in de zomervakantie zal ik lekker gebruik maken van het lekkere weer & zeker niet gaan bowlen/film kijken. Is er bij jullie in de buurt misschien een openlucht zwembad/ meer / strand dan kun je daar lekker naar toe gaan. Voor middageten kunnen jullie dan gaan picknicken o.i.d.

Stel voor dat het regent dan kunnen jullie altijd nog een film huren of naar een overdekt zwembad gaan.