Is er een medicijn dat zenuwen volledig stopt?

Ik bedoel dus nervositeit/zenuwachtig zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ja seresta, ook wel oxazepam genoemd, is een medicijn dat je onrust gelijk bij de bron aanpakt. Sommigen gebruiken het als slaapmiddel. Maar ook in de psychiatrie wordt het vaak voorgeschreven

Toegevoegd op 25-04-2009 17:01:58
Oxazepam is al enkele keren in bepaalde jaren het meest voorgeschreven medicijn in Nederland geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat klopt natuurlijk niet, Oxazepam stopt de zenuwen natuurlijk niet volledig. Hoe kom je daar nou bij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spreek jij uit ervaring? Ik wel! Jij bent een eigenwijze drol geloof ik.

Andere antwoorden (3)

nou, volledig stoppen? Het hangt ook af van hoe de ontvanger reageert.
Middelen zijn bijv. rustgevende kruiden thee, Valdispert,
Bach Rescue, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige soorten drugs zorgen ervoor dat bepaalde remmingen wegvallen. Daardoor zou je misschien zenuwen kunnen onderdrukken. Ik wil echter geen drugsgebruik promoten want "drugs are bad, m'kay" ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja curare doet dat... Niet aan te bevelen maar het is er...
(of het een medicijn is is ook al weer een andere vraag)