Een vriend best verlegen en ik ben STAPEL GEK op hem maar ik durf hem niet te vragen omdat ik bang ben dat hij nee zegt+dat onze band breekt

Ik ben bang dat hij nee zegt en/of onze band breekt.
(beide zijn we 14 jaar)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat zou je hem dan willen vragen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verkering
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat wil je nu van ons weten? Oftewel: wat is je vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe moet ik dit aanpakken ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat wil je aan hem vragen dan ...of hij ijsje mee wilt gaan eten ??

Het beste antwoord

Hoi Quintaz: 'Vragen' is ook niet echt nodig. JE kan hem gewoon vragen mee te gaan zwemmen ed. Als dat soort activiteiten goed bevallen, loopt de situatie vaak vrij natuurlijk over in wat intiemere sfeer. Je luigt samen op de handdoeken bij het meertje, en deelt stukjes appel, wat drinken ed. Lekker gezellig naast elkaar. Dan schuif je wat dichter tegen hem aan. Dat soort acties maken al snel duidelijk of hij op die manier interesse in je heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ben je mooi?

Als het JA is dan doen...
Als het NEE is dan zou ik er nog een keer over na denken.

Plus als je gaat tijdreizen vergeet platvoet en zijn vriendjes niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou geen verkering vragen maar alles in het werk stellen om bij hem in de buurt te zijn

samen huiswerk maken want hij kan je daar zo goed bij helpen
er zij natuurlijk nog veel meer dingen die je kan doen en om het niet al teveel op te laten vallen zou je het met een groepje vrienden kunnen doen en dan zorgen dat je naast hem komt te zitten.

op den duur merk je wel of hij meer dan belangstelling voor je hebt en dan gaat het vanzelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe moeilijk kan het zijn, loop naar hem toe, vraag: Wil je met me? En klaar = kees. :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, wat toevallig, jouw vraag lijkt op die van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga gewoon meer met hem om je kunt hem signalen geven dat je hem leuk vind bv. arm aanraken ,in ogen staren,..
kijk hoe hij erop reageert daarop kun je dan verder gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou gewoon vragen want anders heb je niemand