Bestaat er een woord voor iets wat niet biologisch is?

Een biologische, en een normale tomaat, dat klinkt zo gek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.1K

Antwoorden (6)

Bespoten groente en fruit. Ik ga er nu van uit, dat biologisch staat voor onbespoten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Giftig zeg ik altijd, ietwat overdreven, maar wel duidelijk :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap het doel niet. Als je biologisch niet belangrijk vind, vraag je naar tomaten. Anders naar biologische tomaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tomaat uit de reguliere landbouw?
Voor vlees is het al snel 'uit de bio-industrie' maar voor groenten en fruit is dat een beetje overdreven lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dan zegt men dat het 'gangbaar' is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het tegengestelde van biologisch is anorganisch of levenloos ,waarmee maar weer is aangetoond dat alle groente en fruit en vlees biologisch is en dat de term biologisch geteeld dus verkeerd gebruikt word