Het cjib vroeg naar de bestuurder van het voertuig ik heb dit op 22 nov 2022 doorgegeven, binnen welke termijn moeten ze reageren?

binnen welke termijn moet de ovj reageren

een jaar geleden
in: Overig
1.2K
tinus1969
een jaar geleden
Vziw staat daar geen termijn voor en is het OM overbelast
ronron1212
een jaar geleden
Waarom moeten ze reageren je hebt het toch doorgegeven of verwacht je een bekeuring?
3771bh58
een jaar geleden
klopt die verwacht ik
tinus1969
een jaar geleden
Mag ik vragen of je weet waarvoor je bekeurd gaat worden?
3771bh58
een jaar geleden
snelheid te hoog
jc54
een jaar geleden
Ze reageren doorgaans binnen 1 jaar. (Is mijn ervaring).
3771bh58
een jaar geleden
bedankt allemaal

Antwoorden (1)

Het CJIB heeft maximaal 14 dagen om te reageren op de informatie die je hebt doorgegeven. Als je na 14 dagen nog geen reactie hebt ontvangen, neem dan contact op met het CJIB om te vragen waarom je geen antwoord hebt gekregen.
10 maanden geleden