Mag ik in afwachting van een herexamen alvast deelnemen aan een andere opleiding?

een jaar geleden
in: Overig
tinus1969
een jaar geleden
Vziw is daar geen algemene regel voor; ga praten met je mentor.

Antwoorden (2)

Daar is geen algemeen antwoord op te geven. Elke school c.q. universiteit kan daar eigen regels voor hebben. Is er geen afdeling studiebegeleiding of zo, waar je dat kunt vragen? Of aan je mentor? Het zal met name ook afhangen van de toelatingseisen van die andere opleiding.
een jaar geleden
Het is afhankelijk van de regels van de opleiding die je wilt gaan volgen. Neem contact op met de opleiding om te vragen of je alvast mag deelnemen.
10 maanden geleden