Waar vinden we de echte fanclub van Johnny Depp?

Ben op zoek naar een echt fanclub voor mijn schoonzus die een heel grote fan is van Johnny Depp, maar alleen maar tegen het probleem aan loopt dat ze met oplichters te maken krijgt die geld af willen troggelen door haar geld over te laten maken.
Dit door middel van kaarten kopen of gewoon geld over te maken voor beveiliging.
Daarom wil ze graag in contact komen met een echte fanclub.
Bij voorbaat bedankt.

een jaar geleden
in: Overig
1.2K
Antoni
een jaar geleden
@Dirkva55, misschien is het adres daarvan te vinden via Jacob Kuipers. Jacob Kuipers is een populaire Jack Sparrow-imitator. Hij was een tijdje geleden te gast bij Op1.
Dirkva55
een jaar geleden
OK heel vriendelijk bedankt, ga gelijk even zoeken.

Geef als eerste antwoord