Nee.

Je kan wel zweten e op die manier vocht uitscheiden. Echter, we bestaan niet uit een 'vaste stof met smeltpunt'. Dus je zal eerst uitdrogen, daarna verkolen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat schijnt te kunnen!

Een blik in jouw mooie ogen
Maakt mij blij
Een blik in jouw mooie ogen
En ik voel me vrij
Bij jou voel ik me veilig
En dat gevoel heb ik maar weinig
Een blik van jouw
Dan smelt ik heel gauw............"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Letterlijk niet, figuurlijk wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen het vet wat we hebben. Vergelijk het met een runderlap. Ga je hem verhitten dan smelt het vet en het vlees wordt gaar. Met een mens zal het niet veel anders gaan.