Mag je bij de universiteitsbibliotheek Utrecht boeken lenen als je daar niet studeert?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Voor de meeste UB's geldt dat je ook als niet-studerend een abonnement kunt kopen. Waarschijnlijk ook bij deze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus eigenlijk weet je het niet?
Hoe duur het is, heb ik zo snel niet kunnen vinden, maar volgens het leenreglement kunnen 'anderen' (geen student aan de uu, geen medewerker van de uu, en geen lid van bepaalde andere groepen) "voor door de bibliothecaris vastgestelde abonnementskosten per jaar, lid worden van de Universiteitsbibliotheek."

Ja dus, dat mag. Als je maar betaalt.