is een achtbaan schadelijk voor de hersenen

(bijv: als je gelanceerd word)

Toegevoegd na 20 uur:
in de Kingda Ka (zie foto) word je gelanceerd met een snelheid van 206 km/h in 3,5 sec is dit niet behoorlijk beschadigend voor de hersenen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.3K

Antwoorden (5)

Dat denk ik niet anders waren die dingen allang verboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, als je er ingaat niet, en als je er niet in gaat, ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan er gewoon in want ziek word je er niet van stel je voor in de ene achtbaan krijg je hoofdpijn en bij de andere hartproblemen en zo kun je nog heel lang doorgaan. dus je je kunt niet ineens hersenbeschadigingen oplopen in een achtbaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee joh het niet schadelijk voor je hersenen als je er in en er uit gaat nog steeds niet.
dus daar hoef je niet bang voor te wezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou haast denken van wel, maar dan eerder door de shock.
Van alles is niet verboden, wat wél slecht is.
Maar zo schadelijk is het nou ook weer niet, denk ik. Misschien wel als je er elke dag inzit.