http://www.onlinetenten.nl/categorie/2-persoons-tenten.html

online bestellen kan je hier even op kijken succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de vrijbuiter. Te vinden in Roden, Gouda en Roermond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Obelink heeft echt veel tenten (en caravans en campingspul en en en nog veel meer!).

http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina2.asp?cat=1&id=13&pagina=1

Toegevoegd na 23 seconden:
in Winterswijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zag ze laatst bij de V&D staan niet duur maar wel degelijk.En anders moet je naar de winkel waar ze campingspullen verkopen daar heb je ze in verschillende prijsklassen.

alvast fijne vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij praxis voor nog geen 50 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook op marktplaats zoeken.
Kan je een grote tent vinden voor weinig geld ( waarschijnlijk )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de gamma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Decathlon is vaak bijzonder goedkoop.

Tip: we hebben zelf een opwerptentje, ze noemen ze ook wel 2 seconds tent. Dit omdat je hem in letterlijk twee seconden kunt opzetten: de band die hem in opgevouwen toestand houdt eraf, in de lucht gooien, en pop, je hebt een tent.

Haringen en scheerlijnen zijn niet nodig om hem overeind te houden, hoogstens als het waait (en je er niet in ligt) om te voorkomen dat hij wegwaait. Verder zijn het volwaardige tentjes, met binnen- en buitentent (dus je blijft ook in de regen droog!).

Ontzettend handig dus, en ze zijn spotgoedkoop: vanaf 19.90 euro voor een tentje voor twee personen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats of bij de Aldi of Lidl. Ik zag wel dat Lidl er laatst een had voor meer dan 4 personen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag laatst nog iets bij Perry Sport staan...