Wat is de betekenis van de stikker op de lantarenpaal?

Ook op een aantal verkeersborden zie ik de zelfde stikker.

Picture for question
een jaar geleden
in: Overig
1.6K
Ritsuka
een jaar geleden
Is een logo van iets. Iemand heeft gewoon stickers lopen plakken.
Antoni
een jaar geleden
@leergierig, in welke regio van Nederland zie JIJ deze stickers op de lantaarnpalen en verkeersborden?
LeonardN
een jaar geleden
Ik zou zeggen er staat: "sosa" Dat kan straattaal zijn voor cocaïne.

Antwoorden (1)

Dat is het logo van SOSA, de regionale opleidingen voor maatschappelijk werk van hogeschool INHOLLAND uit Haarlem die in Groningen, Zwolle en Vlissingen waren gevestigd. Deze werden in 2005 overgenomen door de hogescholen van die steden.

Sosa staat voor Stichting Opleiding voor Sociale Arbeid.
Amadea
een jaar geleden