waarom komen mensen digitaal sneller bij elkaar ?

zegmaar wij met ze alle zijn gewoon een soort praatgroep en komen met heel veel mensen bijeen.

waarom gebeurt dat in het echt minder/niet ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Omdat het dan vaak makkelijker gaat en omdat mensen anoniem kunnen blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen blijven gewoon thuis hoor, dat digitaal bij elkaar komen is niet eens waar, want ze blijven netjes thuis...

In het echt moeten ze hun huis uit en je zegt het al, dat doen ze niet...

In je fantasie kun je van alles ervan maken, dan kunnen ze nog met een digitale theepotje rondgaan voor de digitale visite en digitale koekjes uitdelen... onzin allemaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm..heb wel trek in een digitaal koekje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix jij melk en suiker bij de thee ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, ik heb liever koffie, melk en twee zoetjes graag.
Trakteer ik op digi gember peperkoek, met of zonder boter?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe mij een lintworm .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gesjellig zeg zo'n theekransje, moeten we vaker doen ;-) @josephina: lol!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gelukkig dat jij mij volgde ,hahaha ik dacht later ow jee straks wordt het niet begrepen hiii
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is de babbelbox al hernoemd naar theekransje? Ik kan GVF nl. al een paar uur niet openen :(
Lekker anoniem toch?
Sommigen mensen uiten zich makkelijker op deze manier en je hoeft niet bang te zijn dat je veroordeelt wordt om je uiterlijk.
Ik denk ook dat je sneller je eigen mening geeft omdat je de mensen niet persoonlijk kent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, erg gezellig, mmm, daar denkt mijn partner wel anders over nu. Ik vindt het ook fijn om gewoon mezelf te kunnen zijn en lekker anoniem. Ik kan hier rustig in m'n pyjama zitten, geen mens die er wat van zegt. (maar dat gaat nu vast gebeuren).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke pyama :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, dank je wel hoor ;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beren sloffen, ook leuk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wahahaha
Thuis op de bank kan ik gezellig digitaal kletsen. Ik hoef geen oppas te regelen voor mijn kinderen, en ik kan eten en drinken wat ik wil en zo vaak ik wil.
Makkelijk toch?