beginnen schepijs salon

Hallo allemaal
Ik ben in het begin stadium voor het opstarten van een ijssalon.
Alleen nog maar rond kijken en orienteren, wie o wie heeft er goeie tips.
Ik zou het heel fijn vinden om wat van jullie te horen.
Groetjes sandy

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

een ijssalon vraagt om een goede locatie
waar veel mensen je kunnen bereiken
nooit ergens achteraf gaan zitten
verder een goed assortiment aan bieden
en heel goed de hygiene regels weten want ijs is erg gevoelig voor bacterieen
verder n gezellig interieur en een goed humeur zorgt wel dat je er komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg in ieder geval voor een lokatie waar veel publiek langs komt.
En het liefst wandelend publiek,want met de auto stoppen en een eindje lopen dat doen mensen niet zo graag.
En zorg voor kwaliteit,dan krijg je de mond op mond reclame,en de loop erin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwaliteit is inderdaad erg belangrijk. Ik ben onlangs in Italië geweest, daar maken ze al het ijs zelf. Ze versieren het, zodat het ook voor het oog aantrekkelijk is. Het ijs dat ze daar hebben is goedkoop (1,50 per hoorntje, bijna onbeperkt volkwakken) en ontzettend lekker.

Daar kunnen de ijsboeren hier nog een puntje aan zuigen. Mits het niet bevroren is, inmiddels..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja italiaans ijs is lekker ik weet t
vooral meloen ijs
ik ben er aan verslaaft
Ik zou je vraag eens neerleggen bij het ondernemersforum Higherlevel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens naar de startersdagen van de kamer van koophandel
anneliez
13 jaar geleden
Lees eerst het haccp boek en voorwaarde .
bezind voor ge begind