Waar staat MBP voor op de achterkant van de McDonalds stropdassen?

Ik heb een McDonalds stropdas in mijn bezit waar ik eigenlijk zeer weinig over kan vinden, behalve dat ze vroeger werden meegegeven bij een bestelling als lekkermaker (als ik dat goed begrepen heb). Nu zie ik dat er MBP op de achterkant staat, maar waar staan die letters voor?

Alvast bedankt

Picture for question
een jaar geleden
in: Overig
1.5K
Amadea
een jaar geleden
Verder dan dat het de naam van de fabrikant betreft kom ik helaas niet.
SentWierda
een jaar geleden
Het bedrijf MBP Neckwear Corp. voerde vier merken:
- MBP
- Montagu
- Black Crystal
- One America.
Bron: https://trademarks.justia,com/owners/m-b-p-neckwear-corp-468035/

Antwoorden (1)

Dat staat voor de MBP Neckwear Corporation die in New York (Madison Avenue 240) actief was van 15 juli 1987 tot 13 juni 2001. Maar waarom die drie letters voor de naam gekozen zijn is nergens te vinden.
Amadea
een jaar geleden
Speedylovertje
een jaar geleden
Heel erg bedankt voor je reactie!
SimonV
een jaar geleden
Je bedoelt: “Heb ik nergens kunnen vinden”. Je kunt moeilijk voor andere mensen spreken.
Wellicht wordt met MBP “Men’s and Boys Pedersen” bedoeld.
https://uspto.report/TM/73828971
Amadea
een jaar geleden
Wat mogen pedersen dan zijn? Een mogelijke optie is geen zeker weten...
Amadea
een jaar geleden
Chris A.F. Pedersen is de advocaat die betrokken was bij een gerechtelijk onderzoek naar het handelsmerk van MBP.
SimonV
een jaar geleden
Je hebt gelijk. Ik dacht dat met "Employee Name" iemand van MBP bedoeld werd.
Ik heb ook niet kunnen vinden wat MBP betekent. Dat zijn dus al twee personen.
Misschien valt er op een Amerikaanse "Delpher" de betekenis uit een oude krant te halen.
Plus.