hoe verdien ik snel geld als ik rond de 9jaar ben zonder klusjes te doen want ik ben te jong ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Je kan als 9 jarige alleen investeren in je toekomst. En als je dat goed doet, dan krijg je geld voor je rapport, en kan je later veel geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door rijke schoon ouders te zoeken later
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld verdienen zonder iets te doen, is bijna onmogelijk. En als je nog maar 9 bent en je dus geen klusjes mag doen, heb je ook geen geld nodig. Je krijgt toch alles al van je ouders?

Je kunt natuurlijk om extra geld te verdienen, thuis wel klusjes doen. Vraag je ouders wat je allemaal voor ze kan doen, dan kun je daar wat geld voor vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de enige manier om snel aan geld te komen zonder klusjes te doen op die leeftijd is overtollig speelgoed en dergelijke verkopen via marktplaats of een vlooienmarkt ,vraag wel eerst toestemming aan je ouders ,of je het mag verkopen en wat je er voor moet vragen, het is erg vervelend voor je ouders om een verjaardagscadeau te zien verkocht worden voor €2 als het €50 gekost heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
viool spelen op Koninginnedag blijft een kaskraker als je heel jong bent en niet te vals speelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens langs in de buurt of je honden mag uitlaten of auto's mag wassen of gras maaien.