Griezelverhalen

Wie weet er nog hele enge griezelverhalen nou eerder mythes, jeweetwel van die mythes van bloodymary en candyman en the backseatkiller. Willen jullie alsjeblieft een paar links naar sites met dat soort verhalen zenden...

Toegevoegd na 1 minuut:
Willen jullie zo snel mogelijk reageren, want ik moet morgen naar een slaapfeestje en om 12 uur gaan we dan allemaal griezelverhalen vertellen en glaasje draaien enzo... bedankt...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.4K

Antwoorden (7)

Kijk eens op urbanledgends.bout.com!

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry verkeerd gespeld, urban legends, bedoel ik. Site met top 10 enge verhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx die site is echt goed ben nog steeds aan het lezen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
k hoop dat k vandaag en morgen kan slapen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha hoop het ook :)! Fijn dat je m, ondanks nn beroerde typwerk kon vinden! Zit op mb mobiel :( typt voor geen meter!
Er staan griezelverhalen bij broodje aap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
broodjeaap.com of broodjeaap.nl of broodjeaap.org ofwat :P
Er was ooit een groep die een slaapfeestje hielden, bij het gebrek aan enge verhalen, gingen ze glaasje draaien. Na afloop van het feestje eindigde de helft van de groep in een psychiatrische inrichting, en de andere helft leed jarenlang aan de traumatische ervaringen van het glaasje draaien.

Veel pleizier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha nice verhaal XD
kzal t onthouden...
maar we hebben het al wel eens vaker gedaan en er gebeurde tog nix, t is gewoon spannend enzo...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat dacht Leen al!! Ik denk toch dat het een heel terecht waarschuwing is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit ervaring wil ik je toch adviseren om het niet meer te doen. http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=com.microsoft:*:IE-SearchBox&q=glaasje+draaien+gevolgen&aq=8&aqi=g10&aql=&oq=glaasje+&gs_rfai= http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=com.microsoft:*:IE-SearchBox&q=glaasje+draaien+gevaarlijk&aq=2&aqi=g10&aql=&oq=glaasje+draaien+&gs_rfai= http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=com.microsoft:*:IE-SearchBox&q=glaasje+draaien+ervaringen&aq=3&aqi=g10&aql=&oq=glaasje+draaien+&gs_rfai=
Korte versies van het verhaal > moet je zelf even uitbreiden zodat je het lekker traag kunt opbouwen :) Laat de onbelangrijke dingen belangrijk lijken, en kom in de laatste paar zinnen met de clou.

1 (waargebeurd)
Vrouw in Amerika met grote Boa Constrictor. Vrouw verstopt dode dieren in huis voor haar slang om op te eten. Ze laat hem altijd los. De slang ligt altijd opgekruld bij haar in bed. Slang houd op met eten: verstopte dieren moet vrouw zelf weer tevoorschijn halen wanneer ze rotten.
Vrouw na een week naar de dierenarts: dierenarts hoort haar verhaal aan en denkt niet dat er iets mis is. Hij raad aan om nog een paar weken te wachten tot de slang gaat eten. De slang vermagert en [!] ligt zo stijf als een stok in bed [!]. Vrouw maakt zich zorgen en koopt nog wat extra dode dieren om te verstoppen. Na een paar weken gaat ze terug naar de dierenarts. Hij vraagt dit keer om meer informatie: vrouw verteld dat de slang niet meer opgekruld ligt. Dierenarts: we moeten de slang direct afmaken. Slangen gaan altijd recht liggen om hun maag op te rekken, omdat ze een grote prooi willen pakken. Hij ziet u als prooi.

2 (niet waargebeurd)
Meisje ligt altijd met hondje in bed, die haar hand likt als ze wakker word. Op een nacht (ouders niet thuis) word ze wakker van een druppelend geluid. -ze gaat alle kranen, ramen etc. in het huis controleren zonder de lampen aan te doen, zodat haar hond niet wakker word- -na iedere controle duikt ze terug in bed en likt de hond haar hand even-. Ze word steeds banger, en doet het bijna in haar broek (maak het spannend, want ze durft niet snel te lopen!). Op de wc hangt haar vermoorde hondje, onder hem ligt een plas bloed (drup drup drup). Er ligt een briefje: "Moordenaars kunnen ook likken"

Veel plezier :D

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij verhaal 1 moet je dat stuk tussen de [!] maar 1x noemen, alsof het niet belangrijk is :p dat bedoelde ik er mee. Je kunt eerder de verstopte (rottende) dieren gaan uitbreiden, en de zorgen van die vrouw.

Toegevoegd na 13 uur:
Verhalen uit de psychiatrie zijn ook bruikbaar. Zoals de jongen uit 1672: een boerenzoon uit een gezin staat buiten hout te hakken, hij is 14. Zijn zusje is 10. Opeens knapt er iets in hem, hij rent met de bijl over het veld naar zijn vader en vermoord hem. Vervolgens rent hij het huis in, waar hij zijn moeder en zusje op dezelfde manier vermoord. Hij geeft zichzelf aan bij de kerk en krijgt de doodstraf. Dit is dus echt gebeurd, en dood eng (vind ik dan)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet de korte verhalen Roald Dahl eens lezen!!
Bv. over de man die zijn vrouw in de lift achterliet!

Het zijn korte verhalen. In de bibliotheek vast nog te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de meester van de zwarte molen van Ottfried Preussler
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je pakt de naam van een vriendin van je die daar is. Hier in het voorbeeld pak ik even Charlie.

Charlie lag in haar bed te slapen.
Opeen hoort ze: chaarlie, ik sta onder aan de trahap, ik kom je haalen.
Charlie schrikt wakker en rent naar haar moeder: mama er staat iemand onder aan de trap hij gaat me vermoorden!! Nee rustig maar zegt haar moeder, je hebt vast gedroomd, ga maar weer slapen.
Als Charlie weer slaapt klinkt er: Chaarlie, ik kom je haalen, ik sta op de gahang. Charlie rent weer naar haar moeder toe: mama, hij staat nu op de gang!!
nee rustig maar zegt haar moeder, ga maar weer slapen, het was maar een droom!
Als ze slaapt hoort ze: Chaarlie, ik sta voor je deuheur ik kom je haalen! snel gaat ze weer naar haar moeder toe en haar moeder zegt weer dat ze moet gaan slapen.
Ze gaat weer slapen en ze hoort weer: Chaarlie ik sta bij je behed, ik kom je halen!!
En toen had Charlie 3 messen in haar rug.

Deze is niet zo heel eng, maar een vriendin van me kan hem echt heeel eng vertellen!!

Wat het ook altijd goed doet: een heel spannend sfeertje creëren door zoiets als hierboven te vertellen en dan opeens iedereen laten schrikken!

Op de bron vind je misschien ook wel wat?