Als je naar de dokter gaat en deze constateert dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Héél veel pijn. Met ademhalen, en probeer vooral niezen te vermijden....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen een echografie of rontgenfoto kan dat met zekerheid bevestigen.
Dus als je pijn hebt met ademen raadpleeg een arts of spoedeisende hulp van het ziekenhuis.
Kan in zo'n geval nooit kwaad want kan ook iets anders zijn bijv. gebroken rib met alle gevaren van dien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even lachen, of hoeten, dan mek je het vanzelf. Het kunnen ook nog gebroken spanten zijn, maar die doen niet zo'n pijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon even zuchten, nee, diep zuchten lukt je niet!
Paracetamol helpt dan ook niet.
Ik ben net genezen van gekneusde en gebroken ribben.
En maar bidden dat je niet hoeft te boeren, en zéker niet de hik krijgen!

Toegevoegd na 51 seconden:
en niet lachen he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak als he gekneusde ribben of rib hebt is het daarom heen vaak blauw en doet het redelijk veel zeer.