Wat kun je allemaal zelf maken b.v. shampoo/ijstaart, waar je dan heel veel geld mee bespaart?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met die voorbeelden bespaar je niet heel veel geld lijkt me.
1,49 voor 300ml shampoo bij de aldi en
2,29 voor een luxe ijstaart bij lidl.

Antwoorden (2)

Groentes zelf verbouwen, zelf brood maken, zelf kleding maken etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens naar het programma Growyourowndrug. Hierin worden er allerlei middeltjes etc gepresenteerd die je zelf kan maken. Er wordt voorgedaan hoe je het moet maken en daarna wordt er geëvalueerd hoe het heeft gewerkt. Het is erg leuk en er komen van allerlei middeltjes voorbij! Natuurlijk kun je ook via YouTube of gemiste oproepen kijken. Ik geloof dat ze ook een website hebben waar alle soorten middeltjes op staan die je zelf kan maken en waar die voor dienen. Hoe de website precies heet weet ik zo niet, maar dat kan je wel opzoeken via Google. Het programma heet in ieder geval Grow Your Own Drug en is ontzettend interessant en leuk om naar te kijken! :) Succes!