De beste oplossing voor het verwijderen van acrylnagels is de professionele manier, de meeste mensen pulken de acrylnagels van hun natuurlijke nagels af als ze de nagels eraf willen, dit is heel erg schadelijk voor uw natuurlijke nagel. De natuurlijke nagel is opgebouwd uit verschillende laagjes, en als u de acryl nagel eraf trekt dan trekt u meerdere laagjes mee met het gevolg dat uw natuurlijke nagel nog maar uit een paar laagjes bestaat en ontzettend dun is en steeds zal afbreken. Daarom is het heel belangrijk dat u de acrylnagels altijd op een veilige manier laat verwijderen.
Deze professionele behandeling houdt in dat de acrylnagels voorzichtig van de natuurlijke nagels worden afgeweekt met een product oplosser of ze worden eraf gevijld, waar naar afloop een nagelverharder wordt aangebracht en een mini manicure wordt gegeven om de natuurlijke nagel optimaal te verzorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een Badje zitten met aceton en los weken Ga er niet aan trekken of pulken want dan gaan je eigen nagels eraan! En als je ze los geweekt heb, Knip ze af zo kort mogelijk liefste, En daarna vijl je ze eraf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het alles beste is heel voorzichtig veilen. Het is veel werk maar wel het beste resultaat. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afweken in aceton, maar ze laten weggroeien is wel de beste manier voor je nagels zelf.