Wat is het abnormaalste wat je ooit hebt meegemaakt?

Ik heb bijvoorbeeld wel eens gehad dat ik in mijn bed lag, ik lag half te slapen en opeens kijk ik naar mijn tafel op mijn kamer en zie er zo een hele grote hand terug trekken onder mijn tafel. héél raar. Ook heb ik wel eens gehad ( weer in mijn bed) dat ik opeens een klap in mijn gezicht voelde, en daar schrok ik wakker van en er was niks te zien. Dit is inmiddels al lang geleden ik denk 2 jaar terug ofzo. Toen is er bij ons een medium geweest en die vertelde dat er heel veel energieën bij ons op zolder zitten. Die zijn inmiddels allemaal naar het licht verholpen ( vertelde die man ).

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedoel je met de zolder je eigen bovenkamer?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol hihihiihihi (niet iedereen kan je humor waarderen, maar ik wel)...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo'n medium zou ik niet geloven - die hangt maar een verhaal op om geld te verdienen. Toegevoegd op 24-04-2009 11:56:43
Ik kan me eigenlijk niks vreemds herinneren - ik zie bijna overal wel een verklaring voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, mijn kamer is op de zolder . :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Suniram
Briljant!

Het beste antwoord

Ruim twee jaar geleden zat ik in ons natuurpark in de grot. De grot is een kunstmatig aangelegde ruimte onder de grond, waat 15 mensen kunnen zitten (op een ronde bank) en open haard. Ik zat daar met twee andere mensen te praten over de energien die daar aanwezig waren. Opeens voelde de ruimte onwezelijk aan. Er ontstond een soort vibratie die we alle drie voelden. Ploseling kwam er een grijze wolk binnen door de grot-opening Hij was ongeveer 1 m. hoog en enigzinds transparant De vibratie nam in hevigheid toe, maar vooral bij mij. De grijze wolk kwam langzaam op mij af en omhulde mij totaal. Alles in mijn lichaam trilde nu, ik begon hevig te transpireren en toen te huilen. Een overweldigend gevoel van blijdschap overviel mij. Na enige tijd verliet de grijze wolk de grot en werd alles bij mij weer normaal, De 2 andere mensen hebben dit ook allemaal gezien. Ik had een spirituele gids bij gekregen aan mijn linker kant, een vrouwelijke persoon, groot en fors. later kreeg ik ook haar naam door: Felicitie. Ik ben erg blij met haar, ze geeft me veel steun en raad. Het feit dat 3 mensen het gezien hebben is op zich zelf al heel bijzonder. Als ik dit verhaal van een ander gehoord zou hebben dan had ik het niet geloofd, maar nu ik het zelf heb meegemaakt moet ik wel. Dit pakt nooit iemand mij nog af en geloof je het niet? Maakt niet uit! Ik wel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Een intens gevoel van geluk. puur geluk zomaar als ik op straat loop. of energievelden in de prachtigste kleuren. Of een kat die me beschermde tegen kwade invloeden. (let wel die kat moest anders niets van me hebben, en toen ging ie zelfs op mijn schoot liggen)

Toegevoegd op 24-04-2009 12:03:59
Ja en natuurlijk iedere maand de volle maan. de week ervoor super emotioneel en chagrijnig en de week erna helemaal hyper de pieper. Maar da's niet abnormaal meer. Daar wen je aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wens je veel beterschap.
Dat is op pinkpop geweest. Ik liep 's nachts van de feesttent van Camping B terug naar mijn slaapplaats op Camping A. Op een gegeven moment zie ik een groepje mensen om iets heen staan. Ik ga kijken en wat zie ik tot mijn verbazing?

Een jongeman welke bij een andere jongeman zijn felatio-technieken aan het bijspijkeren was.
Dit gegeven vond ik nog niet zo abnormaal echter wel dat dit dus door zeker 10 tot 15 mensen aandachtig bekeken werd alsof het een vrij-normaal gebeuren was.

Of ben ik dan toch de enige die dit abnormaal vind....?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van alle verhalen hier vind ik deze het meest ongeloofwaardig. Hier moeten bovennatuurlijke krachten hebben meegespeeld...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol
Bijna elke morgen, als ik de ogen open sla, denk ik: Dat ik er nog ben? Dat de wereld voor mijn ogen elke keer weer opkomt? Zo absurd is dat elke keer weer dat ik me dat realiseer...

Opmerkelijk vind ik ook dat ik 4 personen van vorige levens weer opnieuw ontmoet heb en daarover kan spreken met hen en dat die 4 dat ook in henzelf als dusdanig herkennen...
ab-normaal...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat iemand begon te lachen om een gebeurtenis die pas 10 a 15 seconden laten werkelijk plaatsvond. Ik was hier getuige van, anders zou ik het niet voor mogelijk houden. De persoon ik kwestie kan het zelf ook niet verklaren en heeft vaker zulke ervaringen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ooh dat is wel heel raar. Misschien had de persoon het wel aangevoeld?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geen flauw idee. zij zelf ook niet.
Ik maak eigenlijk nooit dit soort dingen mee. Alleen in mijn dromen gebeuren wel eens absurde dingen of als ik net wakker word. Zo is het wel eens voorgekomen dat ik een hele dag ziek op bed lag en opeens leek de deur van mijn kamer een meter of 20 verder weg terwijl deze normaal een m,eter van mijn voeteinde zit. Maar dat komt omdat ik toen nog half sliep. Zelf geloof ik niet zo in ' het paranormale' en mediums nezovoort. Imo is voor alles een verklaring.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moeten abnormale dingen bovennatuurlijk zijn?
Ik vond namelijk het kampioenschap van PSV 2 jaar terug toch wel een van de meer abnormale dingen die ik heb meegemaakt.
Maar misschien was dat ook wel bovennatuurlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moeten bovennatuurlijke dingen wel abnormaal zijn?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kunnen normale dingen bovennatuurlijk zijn?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moeten bovennatuurlijke dingen wel normaal zijn?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
staat bovennatuurlijk niet gelijk aan onaards?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Boven naturlijk is natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Staat onaards niet gelijk aan onmogelijk?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Staat bovennatuurlijk dan niet gelijk aan onmogelijk?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hebben we nu alle permutaties gehad?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kippengekakel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onschuldig vermaak. Dat anderen zich er druk om maken maakt het alleen maar beter.
Dat ik op een ochtend wakker werd en ik geen flauw idee had waar ik was. Ik herkende niks van mijn hele omgeving. Niet veel later ontdekte ik dat ik in mijn eigen slaapkamer was in mijn eigen bed. Was heel raar. En nee; ik had niet gedronken oid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Slaapparalyse: een verschrikkelijk moment na het wakker worden terwijl je lichaam nog diep slaapt; je bent je bewust van je omgeving, en je voelt dat je niet kunt bewegen. Alsof er een groot gewicht op je lichaam drukt waar je niet tegenin kunt. De eerste keer dat ik dit meemaakte raakte ik er bijna van in paniek.

Overigens ook de oorzaak van vroegere verhalen over succubi en incubi. Het is het gevolg van een slecht rustritme en chronisch slaapgebrek.