Waar kan ik gratis bladmuziek vinden van: Harder, Better, Faster, Stronger, van daft punk?

Graag echt een keyboard versie, aan een piano versie of iets anders dan een keyboard heb ik niks.

Een hele goede uitleg op youtube mag ook, maar het moet wel duidelijk zijn welke noten ze moet spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dat: Harder, Better, Faster, Stronger, gezongen door: daft punk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is Stronger van Kanye West. Maar dat is hetzelfde nummer. Alleen met andere text. Aangezien je aangeeft het te willen spelen op keyboard en dat is wat hier wordt voor gedaan heb je precies wat je wilt. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, dank je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+11