ik zoek het patroon van een trui met een hert erop die hallo zegt!

k denk dat het tussen 1983 en 1986 moet zijn geweest dat ik een trui heb gebreid voor een nichtje. Ik dacht dat het uit een ariadne kwam. De trui was blauw met op de arm noorse figuren. Op het pand stond een hert dat in een tekstwolk hallo zei. De trui had verder witte vlokken alsof het sneeuw was... Ik meen dat er beenwarmers bij hoorden. Nu zou ik die trui willen breien voor mijn kleindochter maar heb geen patron. Is er iemand die me kan helpen????

dank je wel

Margriet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Gevonden een breipatroon met een Hert.
Hij zegt geen hallo, maar misschien kun je zelf de letters ontwerpen of overnemen van een borduurpatroon, dat doe ik ook wel eens. Dan werk ik de letters uit op ruitjes papier.
Onderaan het artikel staat de link naar het patroon.
Veel breiplezier.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier nog heel veel leuke patonen voor kinderen waaronder alweer een hert.

http://www.jessica-tromp.nl/jacquard_2_telpatronen_knitting.htm