Joran van der Sloot ontving in zijn cel meerdere huwelijksaanzoeken. Hoe kan dit verklaard worden?

Een huwelijk met een (verdachte) moordenaar lijkt me nogal riskant. Wat maakt dit dan toch aantrekkelijk voor sommige dames?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk zelf dat een bepaalde groep nou eenmaal op 'slechte mannen' valt. Misschien ethisch gezien niet helemaal juist, maar vaak zijn criminelen charismatisch, stralen kracht/sterkte uit en zijn spannend/ondernemend. Voor sommige vrouwen is juist het feit dat hij een riskant is een enorme aantrekkingsfactor.

Ik denk dat die vrouwen net zo gek zijn als hem

Ze komen dan in de belangstelling zonder last te hebben van hun man.

Deze vrouwen willen koste wat het kost BN-ner worden. Eenmaal bekend zeggen ze : "ja daaaag Joran, je dacht toch niet dat ik met een moordenaar ging hokken he ??" (had te doen met z'n moeder trouwens)

DAT KOMT OMDAT DIE DAMES ZO WANHOPIG OP ZOEK ZIJN EN HELEMAAL NIEMAND KUNNEN VINDEN, DAT HIJ HUN LAATSTE HOOP IN BANGE DAGEN IS.

Ik denk dat ze willen testen of de verhalen waar zijn.. De functie van Mythbuster vervullen dus.. Of ze zijn gewoon levensmoe en zouden trots/blij zijn als ze het volgende slachtoffer van Joran kunnen worden.

Vrouwen hebben onbewust de drang foute mannen weer op het rechte pad te brengen. Een soort verkapt medelijden zit er ook wel in. Fritzl, de Oostenrijkse dochterverkrachter, is ook erg populair bij de vrouwen...

Dat betekend simpelweg dat er nogsteeds een hoop mensen zijn die totaal geen bijdrage aan deze wereld willen/kunnen leveren.... En dat dus de evolutietheorie begint te wankelen...

Die moeten dan toch ook niet helemaal sporen. Of hebben misschien stiekem de illusie...dat het ,hun, niet zal gebeuren. Dat hij haar niet vermoord. Domme vrouwen zijn dat over het algemeen. ALs je een beetje eigenwaarde hebt...zie je dat stuk onbenul niet eens staan. Moet je eerder oppassen dat je niet over dat stuk stront struikelt...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100