Hoeveel pageviews zou #OSIRIS nou trekken op zo'n dag na de tentamenweek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Een dag na de tentamenweek niet zo heel veel. De cijfers worden meestal niet zo snel bekend (Tenminste: HIer kan het tot 4 weken duren). Maar neem het aantal studenten dat actief is, en deel dat door het aantal dagen dat cijfers bekend zouden kunnen worden en je hebt een redelijke inschatting. Enkele duizenden per universiteit zou ik zeggen. (Ik neem aan dat je de osiris pagina's van je eigen uni bedoelt?)