Iemand een idee wat dit voor een bord is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Alternatief bord voor (Nood)"uitgang"?

vreemd bord, nooit gezien. Heb je het wel eens in het echt gezien? Het lijkt wel op een bord dat aangeeft naar welke kant een deur opengaat, maar het zou ook een bord voor nooduitgang kunnen zijn.

Let op! Deur zwenkt uit (naar links). Toegevoegd na 21 minuten: Een wilde gok, ik geef het toe... Toegevoegd na 21 minuten: Maar de vraagsteller vroeg om een idee.

Wat ik mij bij deze afbeelding voorstel is dat die als sticker zou kunnen zitten op de verpakkingsdoos van een glazen douchecabine die je bij een bouwmarkt koopt. Om duidelijk te maken hoe de deur ten opzichte van de wand gemonteerd dient te worden.

Het lijkt mij eerder een instructieaanwijzing hoe je een rechthoekige plaat ten opzichte van een dwarse muur moet plaatsen, in welke hoek die geplaatst moet worden tov de rechte muur erachter. Het kan ook het aangeven van het uitstralingsniveau van bijv. rechthoekig apparaat ofzo zijn.

Pas op: kamerscherm kan omvallen?

Als ik hier op af zou lopen, dan loop ik mogelijk op een glazen deur af die aan de linkerkant open geduwd moet worden. Mogelijk ook een deur die slecht zichtbaar is in de muur of idd de nooduitgang

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100