Op de A1 bij klaverblad Barneveld nestelen kraaiachtigen alleen in het noordwestkwadrant. Waarom niet in de overige kwadranten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (3)

Zeer waarschijnlijk heeft dit te maken met de voedselrijkheid in dit stuk...

Verder zal het best wel met beschutting e.d. te maken kunnen hebben...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kraaien houden i.h.a. niet zo van de nabijheid van mensen. Op google-maps lijkt dit kwadrant het verst van bewoning.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wind zonstand beschutting voedsel.
mensen gooien van alles uit de auto waarschijlijk daar het meest, in combinatie natuurlijk met de wind en de zonstand die is belangrijk.

grtz