Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wij gaan trouwe en voor onze ceremonie willen we bordjes aan de weg zetten/hangen om duidelijk te maken waar het is. Hoe kan ik makkelijk zoiets maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
571

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het makkelijkst is om de tekst op je computer te maken, op een liggend a4'tje (evt. een licht kleurtje papier) af te drukken en dan door de lamineermachine te halen. Dan kun je ze met punaises ophangen en verregenen ze niet zo snel, mocht er een buitje vallen.

Vergeet niet om ze daarna weer weg te (laten) halen, anders ergeren mensen zich er aan en geeft het troep als ze losraken en rond gaan waaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon uitprinten en op een plankje plakken is het makkelijkst. Maar iedereen heeft toch een TomTom, postcode er in en ze komen aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou... het is in de bossen
je kan bv ook een vlaggetje ophangen of een sterk kleurend lintje die hang je op met een punaise en die breng je aan tot waar de mensen moeten zijn je vermeld t op de uitnodiging van volg het vlaggetje of lintje
en t staat nog leuk ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het dorp waar ik woon wordt dit nog heel regelmatig gedaan. Meestal met A viertjes, waarmee je spoorzoekertje kan spelen.

Ik vind het een heel leuke traditie. Heel de buurt wordt op jullie attent gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding